Autor Wiadomość
Khellendros
PostWysłany: Pon 18:50, 24 Mar 2008    Temat postu:

Ok przyjąłem
Estving Artzaredo
PostWysłany: Nie 23:45, 23 Mar 2008    Temat postu:

(przepraszam za double, prosze skasować tamten post)
Estving Artzaredo
33
Bangaa, średniego wzrostu, umięśniony, masywny długi ogon, ciemno-zielony kolor łusek, pokryty wymyślnymi tatuażami
Siła 3
Inteligencja 0
Zwinność 1
Odporność 1
Rycerz
Flint Fireforge
PostWysłany: Wto 17:02, 15 Sty 2008    Temat postu:

Flint Fireforge
40
Krasnolud,Rude włosy i broda,jasna karnacja
Siła 2
Inteligencja 0
Zwinność 2
Odporność 1
ZŁODZIEJ
Khellendros
PostWysłany: Wto 15:32, 25 Gru 2007    Temat postu: Sharp Blade Fantasy - zapisy do GM Khellendrosa

Tutaj zgłaszamy się do uczestnictwa w PBF'ie. Gry prowadzone przeze mnie są w konwencji fantasy.

Szablon karty zgłoszeniowej:
1. Imię i Nazwisko(w klimatach fantasy)
2. Wiek
3. Wygląd(opisowo, ale można dodać obrazek, i pamiętajcie, aby określić swoją płeć i rasę[do wyboru człowiek, krasnolud, elf, bangaa(tylko dla mężczyzn), ogr, nu mou, moogle, kender, viera(tylko dla kobiet) i mieszanki of course])
4. Rozdzielenie statystyk początkowych(do rozdania 5 punktów), a statystyki mamy takie:
-Siła(wpływa na obrażenia fizyczne)
-Inteligencja(wpływa na naszą moc magiczną)
-Zwinność(wpływa na naszą szybkość i zdolność do uników, jak i ich zapobiegania)
-Odporność(wpływa na otrzymywane przez nas obrażenia)
5. Profesja, a do wyboru mamy:
-Rycerz(+1 Siły/poziom)
-Biały Mag(+1 Inteligencji/poziom)
-Czarny Mag(+1 Inteligencji/poziom)
-Złodziej(+1 Zwinności/poziom)
-Tae-kwon(+1 Siły/poziom)


Tu takie małe info:
Za wygrywanie walk otrzymujemy punkty doświadczenia. Przy pewnej ilości(0.5*aktualny_poziom^2) awansujemy na nowy poziom. Wiąże się to z otrzymaniem punktów statystyk(które pakujemy w statystyki) oraz często nowych umiejętności lub ich wyższych poziomów. Po zdobyciu 15 poziomu nasz poziom liczy się z powrotem od pierwszego i przekształcamy się w profesję mistrzowską(dla każdej profesji są 2 do wyboru). Aby zdobyć swojego espera(czyli potężnego ducha) należy, albo wygrać z nim pojedynek, albo wykonać jakieś zadanie, za które w nagrodę go otrzymamy. Każda klasa może w jakiś sposób wykorzystać pochwyconego espera.

Życzę miłego grania.

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group